[pbmserv] Broadcast from jeroen via PBM Server

To every friend and opponent I will be in romania from 10 juli until
the 30 juli.

Fur alle Freunden ich bin auf Urlaub in Rumanien von 10 juli bis 30
juli.

Beste vrienden ik ben er even niet omdat ik op vakantie ga in het
mooie en zonnige roemenie. Ik ga 10 juli weg en ik kom terug rond de
30 juli. Ik verwacht niet dat ik internettoegang heb in roemenie,
maar je weet maar nooit, dus ik neem mijn wachtwoorden en loginnamen
mee.

Jeroen